fbpx

W związku z naszymi planami intensywnej eksploracji północnej Norwegii potrzebujemy jeszcze większego domu na kołach. Dlatego nasz obecny kamper niestety musi zostać sprzedany. 

Mazury, Polska – nasza ulubiona miejscówka

Bardzo nam smutno, bo to od tego Hymera rozpoczęła się nasza przygoda. Na przestrzeni ostatnich 5 lat zasłużył nawet na kilka ksywek.

Alpy Julijskie, Słowenia – najbardziej strome drogi jakie przyszło nam pokonać

Zaczęło się od niezbyt zgrabnego “kredensu”. Tak na prawdę, to określenie bardziej dotyczyło nas. Baliśmy się na początku nim jeździć, bo wydawał się nam zbyt duży. Potem nazw dostawał jeszcze kilka ale najtrafniejszą sformułowaliśmy po tym jak przewiózł nas w okolice koła podbiegunowego w Norwegii. Śnieg na drogach, zakopane w białym puchu kempingi, -20*C i zorza, którą oglądaliśmy siedząc z kieliszkiem wina w ciepłym kamperze. Sami rozumiecie, skąd wziął się “Dzielny Bąk” :).

okolice koła podbiegunowego, Norwegia – najbardziej szalona wyprawa jaką zrobiliśmy kamperem

Tak, wiemy że nazywanie pojazdów jest trochę dziecinne, ale prawda jest też taka że czujemy się w nim jak dzieci. Daje nam on radość z podróżowania, bycia blisko natury a jednocześnie mamy wygody jak w domu.

Lofoty, Norwegia – nasza podróż poślubna 🙂

Jeśli macie ochotę go zobaczyć, przymierzyć się do niego, albo po prostu się z nami spotkać i pogadać o podróżach to zapraszamy. Będziemy go wystawiać na najbliższych targach turystyki w Nadarzynie k. Wa-wy. To już w najbliższy weekend 19-21.10.2018.

Pienin, Polska –  miejscówka z najlepszym widokiem na polskie Tatry

Z racji na inne zobowiązania będziemy w konkretnych godzinach na terenie targów. Gdy nas nie będzie to nic straconego – wciąż możecie go obejrzeć. Klucze będzie miał Pan Wojtek, który serwisuje naszego kampera od lat i potrafi odpowiedzieć na każde pytanie dotyczące strony technicznej.

wyspa Andoya, Norwegia – najpiękniejsze plaży płn. Europy

Poniżej garść informacji o samym kamperze:

– model: Hymer B544 (integra)

– podwozie: Fiat Ducato

– silnik: Iveco 2,8 JTD

– przebieg: 111 tys.

– rok produkcji 2004

– wyposażenie:

+ wersja zimowa (podwójna podłoga + piec gazowy ogrzewa dodatkowo zbiorniki z wodą)

+ podgrzewany reduktor (umożliwia korzystanie z gazu w silnych mrozach)

+ zabezpieczenie wypadkowe instalacji gazowej (można używać ogrzewania z pieca nawet w czasie jazdy samochodu)

+ pełna kuchnia, włączając w to piekarnik

+ łazienka z toaletą i prysznicem

+ zarejestrowany na 4 osoby

+ solar ładujący akumulator w kabinie

+ antena satelitarna

+ tv z czytnikiem płyt dvd

+ komputer pokładowy pokazujący wszystkie parametry kampera (stan obu akumulatorów, poziom wody w obu zbiornikach, temperatura wewnątrz i na zewnątrz, stan podłączenia prądu, stan i ogrzewanie obu butli z gazem)

+ markiza rozwijana

+ bagażnik na rowery

+ kamera tylna (ułatwia parkowanie)

+ obracane fotele kierowcy i pasażera (można je obrócić o 180* w czasie postoju, co zwiększa ilość miejsc do siedzenia przy stole)

+ nietypowe umieszczenie wejścia do kabiny z tyłu pojazdu zwiększa ilość miejsca przy stole, tworząc coś na kształt wygodnego salonu

Livigno, Włochy – wypad na snowboard

Dodatkowo dorzucamy:

+ matę izolacyjną na przód kampera (umożliwia postój w najcięższych mrozach)

+ opony letnie i zimowe Michellin do kamperów

+ stół oraz 2 rozkładane fotele kempingowe

To gdzie nim pojedziecie? 🙂

Mazury, Polska – najlepsze miejsce do oglądania Perseidów

Skomentuj